«AI First» er en farlig strategi «Det er gjerne de som er mest entusiastiske til kunstig intelligens, som også har minst kunnskap om hvordan teknologien faktisk fungerer, og hvilke konsekvenser den kan få», skriver Hans-Petter Nygård-Hansen.
Karnov Group Norway velger Digital Opptur – Digital Opptur presenterte oss med god kompetanse og erfaring på det rent digitale, sier Hans-Petter Nygård.
Årets PR-strategi går til kvinneklinikken Nomi Oslo «Pia Tjelta, Vanessa Rudjord og Synnøve Skarbø tok i bruk kontroversielle grep for å få maksimal oppmerksomhet. Nå vet hele Norge om deres nye klinikk. Og det fikk dem til helt gratis, takket være internett, sosiale medier, smarttelefoner og algoritmer.», skriver Hans-Petter Nygard-Hansen.
Bransjetopper reagerer på mangfolds-kritikken mot DNB Eva Sannum synes det er på tide å løfte de som gjør bra ting for mangfold, heller enn å lete etter alle som gjør småfeil,
Vinnerne av Digital PR Awards Gjennom konkurransen Digital PR Awards hedrer Mynewsdesk sine kunder for innsatsen de legger i sitt PR- og kommunikasjonsarbeid.